• nutizie-3

News

Introduzione:

L'aiuti di trasfurmazioni di polimeri (PPA) sò indispensabili per ottimisà u rendiment di i filmi di poliolefina è i prucessi di estrusione, in particulare in l'applicazioni di film soffiati. Servinu funzioni cruciali cum'è l'eliminazione di fratture di fusione, migliurà a qualità di film, rinfurzà a produzzione di a macchina, è minimizzà l'accumulazione di labbra. Tradizionalmente, i PPA sò assai basati in a chimica di fluoropolimeru per a so efficacità.

Tuttavia, l'utilizazione di fluoropolimeri hè stata affruntata da a so categurizazione cum'è materiali PFAS (per o sustanzi polifluoroalchilici). L'azzioni regulatori recenti, cum'è a pruibizione tutale pruposta di PFAS è fluoropolimeri in l'ultimu dossier REACH di ferraghju 2023, anu intensificatu a pressione annantu à i pruprietarii di marca per circà alternative senza PFAS. Questu hà purtatu à un sforzu concertatu trà i pruduttori di resina di polietilene è i convertitori di film per esplorà l'opzioni senza PFAS per l'applicazioni di imballaggio flessibile in risposta à e richieste di u mercatu è legislativu.

L'Emergenza diAiutanti per l'elaborazione di polimeri senza PFAS (PPA)Soluzioni:

In a ricerca di pratiche di fabricazione sustinibili, u cambiamentu versu l'aiuti di trasfurmazioni di polimeri senza PFAS hè imperativu è inevitabbile. Abbracciandu queste alternative, l'industrii ponu mantene u so impegnu à a responsabilità ambientale, prutegge a salute umana è risponde à e dumande in evoluzione di i cunsumatori è di l'autorità regulatori. Hè ora d'addiu à PFAS è di abbraccià un futuru di trasfurmazioni di polimeri più puliti, più sicuri è più sustinibili.

Entra in l'era diAiutanti per l'elaborazione di polimeri senza PFAS (PPA)

Queste alternative rivoluzionarie offrenu una soluzione convincente: a capacità di ottene una qualità di film superiore senza compromette l'integrità ambientale. Cumpagnia cum'è Ampacet è Techmer PM si sò unite à u muvimentu intruducendu aiuti di trasfurmazioni di polimeri senza PFAS, chì mostranu prestazioni à parità di PPA basati in fluoru in l'estrusione di film soffiati in diverse applicazioni finali. Tuttavia, SILIKE emerge cum'è una forza innovativa in questa evoluzione. i so aiuti di trasfurmazioni di polimeri senza SILIMER PFAS offrenu prestazioni paragunabili o ancu superiori à i PPA tradiziunali à base di fluoru, tuttu eliminando risichi assuciati cù PFAS,

In particulare,Aiuti di trasfurmazioni di polimeri senza SILIMER PFASsò conformi per u cuntattu cù l'alimentariu, espansione a so versatilità in diverse applicazioni. Eliminanu in modu efficace a frattura di fusione, riducenu l'accumulazione di fustelle è aumentanu u throughput, minimizendu i tempi di inattività è prumove l'efficienza in parechji prucessi di cunversione. Qu'il s'agisse d'estrusion par câble, pipe, film soufflé ou cast, ou même extrusion pétrochimique, fibre et monofilament.

Abbracciandu l'innovatori PPA senza PFAS di SILIKE, i produttori di resina di polietilene è i produttori di film anu accessu à una mansa di benefici. Da una produttività elevata à una qualità superiore di u produttu è una efficienza di trasfurmazione rinfurzata, SILIMER sblocca novi pussibulità assicurendu un futuru sustenibile per l'industria.

Chì sò i SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)?

I prudutti di a serie SILIMER sò PFAS-free polymer processing aids (PPA) chì sò stati ricercati è sviluppati da Chengdu Silike. Creatu per risponde à i bisogni in evoluzione di l'industria mentre mantene i scopi di sustenibilità,

Sta serie di prudutti sò prudutti di polisiloxane mudificate, cù proprietà di polisiloxane è l'effettu polare di u gruppu mudificatu, i prudutti migraranu à a superficia di l'equipaggiu, per travaglià cum'è un aiutu di trasfurmazioni di polimeru (PPA). cù una piccula aghjunta, u flussu di fusione, a processabilità è a lubricità di a resina pò esse effittivamenti migliurati, è ancu eliminà a frattura di fusione, una più grande resistenza à l'usura, un coefficient di attritu più chjucu, allargà u ciculu di pulizia di l'equipaggiu, accurtà i tempi di inattività, è un rendimentu più altu è un pruduttu megliu. superficia, una scelta perfetta per rimpiazzà PPA basatu in fluoru. Questu articulu esplora i benefici chjave di SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA) per a trasfurmazioni di film è e so applicazioni largamente in diversi prucessi di estrusione.

图片2

Beneficii chjave diSILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)in l'estrusione di film per parechje applicazioni finali include:

1. Frattura di fusione ridutta:SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)agisce cum'è lubrificanti efficaci, minimizendu a tensione di l'interfaccia trà a fusione di polimeru è l'equipaggiu di trasfurmazioni. Questu risultatu in un cumpurtamentu di flussu più liscia, riducendu a frattura di fusione è rinfurzendu a finitura superficiale di i film estrusi.

2. Enhanced Processing Stability: Mitiging die build-up and melt instabilità,SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)cuntribuiscenu à una più grande stabilità di trasfurmazioni, assicurendu tassi di produzzione coerenti è tempi di inattività ridotti per u mantenimentu di l'equipaggiu.

3. Migliura a Clarità Ottica:SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)aiutanu à eliminà i difetti di a superficia cum'è a pelle di squalo è e linee di fusione, chì portanu à filmi cù una chiarezza ottica superiore è una superficia liscia. Questu hè particularmente vantaghju per l'applicazioni chì necessitanu una qualità visuale alta, cum'è filmi di imballaggio è materiali di visualizazione.

4. Aumentu Rates Output: L'efficienza di trasfurmazioni rinfurzata furnita daSILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)permette tassi di produzzione più alti, risultatu in una produttività aumentata è i costi di produzzione ridotti per unità di film.

5. SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)senza interferenza cù u trattamentu di a superficia (stampa è laminazione)

6. SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)senza effettu nant'à l'integrità di u film

Applicazioni diSILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)in a pruduzzione cinematografica:

SILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)diverse applicazioni in diversi prucessi di estrusione di film, cumprese, ma senza limitazione:

Film di imballaggio: per imballaggi alimentari, imballaggi industriali è filmi shrink.

Pellicole di costruzione: per barriere di vapore, geomembrane e coperture protettive.

Film Specialità: per film ottici, filmi di visualizazione è cumpunenti elettronichi.

Conclusioni:

Cù l'intruduzioni diSILIKE PFAS-Free Polymer Processing Aids (PPA)I pruduttori di resina di polietilene è i pruduttori di film anu avà accessu à una alternativa sustenibile chì furnisce un rendimentu eccezziunale mentre rispettu i regulamenti ambientali. Sfruttandu i benefici di l'innovatori PPA senza PFAS di SILIKE, i pruduttori ponu ottene una produttività più alta, una qualità di produttu migliorata è una efficienza di trasfurmazione rinfurzata, guidà u prugressu in l'industria cinematografica mentre assicurendu un futuru sustenibile.

Per più infurmazione nantu àPPA SILIKE PFAS-Free and its applications :Contact us Tel: +86-28-83625089 or via email: amy.wang@silike.cn. website:www.siliketech.com


Tempu di Postu: 27-Mar-2024