Lubricanti plastichi sò indispensabile per aumentà a so vita è riduce u cunsumu di energia è attritu.Parechji materiali sò stati usati annantu à l'anni per lubricate plastica, Lubrificanti basati in silicone, PTFE, cera di pisu molekulari, olii minerali è idrocarburi sintetici, ma ognunu hà effetti latu indesirabili.
Allora, chì lubricante hè benefica per u plasticu?
Quandu sceglite un lubricante, u fattore più cruciale hè quantu hè cumpatibile cù u plasticu.
E cera di pesu molekulari pocu sò limitati à a stabilità termica è migranu à a superficia chì causanu prublemi durante u processu è duranu solu per un cortu periodu finu à chì a cera hè stata purtata.
PTFE, ancu s'ellu hè un lubricant permanente chì ùn si funnu micca o migrate durante a trasfurmazioni, però, per ottene a lubricazione desiderata, 15-20% PTFE hè generalmente necessariu. Questa alta carica di PTFE pò ferisce significativamente e proprietà meccaniche di una resina è ancu aumentà u costu.
Scacciate u vostru tradiziunalelubricantiper u plasticu, questu hè ciò chì avete bisognu!
Serie SILIKE LYSI ultra-altu pesu molecularemasterbatch à base de siliconechì ùn migra micca è offre una durabilità è un rendimentu più altu ch'è u PTFE.
Sò basati nantu à ogni tipu di trasportatori di resina, cum'è LDPE, EVA, TPEE, HDPE, ABS, PP, PA6, PET, TPU, HIPS, POM, LLDPE, PC, SAN, etc.
Hè largamente utilizatu cum'è un additivu lubrificante efficace per tutti i tipi di plastica, cum'è pellets permettenu l'aggiunta faciule di l'additivu direttamente à u plasticu durante a trasfurmazioni, questiadditivi di siliconefurnisce una mellura significativa in a resistenza à l'usura è à i graffii sopra l'additivi tradiziunali mentre dà un risparmiu di costi significativu, riducendu u cunsumu di energia è più libertà in a formulazione, ùn ci hè micca prublemi cumpatibili è di dispersione.
Tempu di post: 07-07-2022