SILIKE-CinaAdditivu di scivolamentuFabbricante
SILIKE hà più di 20 anni di sperienza in u sviluppuadditivi di siliconeIn nutizie recenti, l'usu diagenti di scivolamentuèadditivi antibloccantiin i filmi BOPP/CPP/CPE/soffianti hè diventatu sempre più pupulare. L'agenti di scivolamentu sò cumunemente usati per riduce l'attritu trà i strati di materiale d'imballaggio, richiedenu ancu unon-migrazione per scivolamentu à longu andàmentreadditivi antibloccantiimpedisce chì i filmi si appiccichinu inseme durante u almacenamentu o u trasportu.
L'agenti scivolanti sò tipicamente aghjunti durante u prucessu di fabricazione di u film per creà una superficia liscia chìriduce u COFtrà i strati di u filmu. Questu riduce u risicu di strappamentu o di rottura di u filmu durante a trasfurmazione o l'imballaggio. Inoltre, l'agenti di scivolamentu ponu migliurà a machinabilità di u filmu, rendendu più faciule u trattamentu è a manipulazione durante a pruduzzione.
Additivi antibloccanti, invece, sò aduprati per impedisce à i filmi di attaccassi inseme durante u almacenamentu o u trasportu. Quessi additivi creanu una superficia microscopica "ruvida" nantu à u filmu, chì impedisce à i filmi di attaccassi inseme. Questu facilita u srotolamentu è u trattamentu di u filmu, migliurendu l'efficienza generale di l'imballaggio.
Sia l'agenti di scivolamentu sia l'additivi antibloccante sò cumpunenti essenziali in i filmi BOPP/CPP/CPE, chì furniscenu una migliore machinabilità, trasfurmazione è efficienza di imballaggio. Aiutanu ancu à assicurà chì i filmi manteninu e so prestazioni è a so qualità in u tempu, riducendu u risicu di danni o perdite di u pruduttu per via di a rottura di u filmu. Di cunsiguenza, sti filmi stanu diventendu sempre più populari in l'industria di l'imballaggio.
Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2023