• nutizie-3

Nutizie

1

À a fine d'aostu, uR&SA squadra di Silike Technology s'hè mossa in avanti ligeramente, si hè separata da u so travagliu occupatu, è hè andata à Qionglai per una parata allegra di dui ghjorni è una notte ~ Imballate tutte l'emozioni stanche! Vogliu sapè ciò chì hè accadutu, allora lasciami sapè'ne parlemu

Prima tappa di a muntagna Tiantai

U sole di a mattina sorge pianu pianu

L'anticipazione è l'eccitazione sò i migliori stimulanti per esse sobriu.

Un gruppu di persone hè andatu in vittura à u nostru primu locu di check-in: a vera versione di a "Foresta di Lucciole" - a muntagna Tiantai. In paragone cù u clima soffocante di Chengdu, a furesta tranquilla quì hà una spezia d'estate chjamata Qingliang.

2

"E muntagne sò strane, e petre sò strane, l'acqua hè bella, a furesta hè tranquilla, e nuvole sò belle"

Prima di cullà a muntagna, a piccula cumpetizione serà urganizata prima!

Hè ora di mustrà a vera tecnulugia! Una espansione di scalata in muntagna chì mette à prova a forza fisica hè avà sviluppata!

"Paradisu di piacè in muntagna, mondu di sognu di danza di lucciola"

Attraversemu a cascata di a furesta finu à a fine 

Esplorazione di u ponte di cavi aerei

Ammirate e cime nebbiose

Senti u flussu chjaru à i to pedi

Sperimentate sta furesta di sognu di lucciole chì scorrenu

L'alti è bassi di a vita cercanu sempre novi orizzonti

Quandu abbandunate a scurciatoia è sceglite una strada più difficiule, vi goderete u paisaghju chì l'altri ùn ponu micca gode longu à a caminata difficiule. Ancu s'è u prucessu hè assai stancante, a squadra hè accumpagnata longu à a strada, i cumpagni di squadra si incuragiscenu trà di elli, è ridenu è ridenu sempre longu à a strada. Ogni pezzu diventa una opportunità per tutti d'avè una relazione più amorevule.

Ritruvà si * sparte

Dopu avè fattu tutta a caminata, l'amichi eranu sempre un pocu stanchi quand'elli sò scesi da a muntagna. À l'ora di cena, tutti si sò riuniti intornu à a tavula è anu manghjatu l'agnellu arrostu allevatu da elli stessi in muntagna. Ghjochi di tavulinu, birra è vinu. Benintesa, e cene devenu esse urganizate per beie. Pò esse cunsideratu cum'è un curaghju rilevà e lucciole di notte. Hè un peccatu chì ùn avemu micca scontru e lucciole, ma solu uni pochi di lucciole sulitarie ~

Aprite u vostru core, spartite ciò chì ùn dite micca di solitu, è discutete e difficultà è a crescita in u travagliu. In questu mumentu, a distanza trà i cori s'avvicina, è avemu una megliu capiscitura l'unu di l'altru fora di u travagliu. Cù a luna luminosa in u celu, è u ventu d'estate chì soffia nantu à e guance di tutti, sti mumenti felici inseme sò degni di una bona cullezzione.

A seconda tappa: Natural Oxygen Bar, Mare di Bambù di u Sichuan Occidentale

1

Passeggiata in a furesta di bambù

U percorsu sinuosu hè tranquillu, circundatu da u mare di bambù, accumpagnatu da u fume

Ammirate i vari paisaghji furmati da a natura

U ponte di Xianlu Muyun, una strada di tavule di vetru ~

Ancu s'eiu'sudendu

Libera ancu a fatica istantaneamente quandu si gode di u magnificu paisaghju

A terza tappa hè a cità antica di Pingle, Chengdu.

L'antica cità di Pingle hè famosa per i so vicoli animati è i costumi originali è micca sofisticati di u Sichuan occidentale. Avemu passeggiatu per e strade è i vicoli di l'antica cità. In più di l'ecologia pittoresca è originale chì si mostra davanti à noi, avemu ancu una vista panoramica di e specialità gourmet distintive. In più di u bacon, chì hè germogli di bambù, hè abbastanza speciale. I germogli di bambù fritti sò ancu un spuntinu unicu sta stagione ~ Tutti anu compru qualchì spuntinu speciale è anu spartutu a bellezza di Qionglai Pingle cù amichi è parenti.

Di colpu, sentu chì a puesia di a vita hè guasi cusì.

À questu puntu, a piccula parata hè ghjunta à a fine. Cum'è s'ella si ricurdava sempre di a stanchezza d'esse in muntagna è in furesta, è di a freschezza d'esse in e cascate. U tempu felice di a custruzzione di una squadra hè sempre cortu. Cumunicemu è cullaburemu in una atmosfera diversa, riducemu a distanza trà di noi è liberemu a pressione~


Data di publicazione: 11 d'aostu 2020