L'imballaggio flessibile hè una forma di imballaggio fattu di materiali flessibili chì combina i vantaghji di plastica, film, carta è foglia d'aluminiu, cù caratteristiche cum'è ligerezza è portabilità, bona resistenza à e forze esterne è sustenibilità. Alcune di i materiali utilizati in l'imballaggi flessibili sò principalmente film plastichi, fogli d'aluminiu, materiali bio-basati, materiali rivestiti, imballaggi biodegradabili è cusì.
L'applicazioni flessibili di i prudutti di imballaggio includenu: sacchetti, film wrap-around, sacchetti d'alimentazione, imballaggio termoretractile, film stretch è imballaggio d'acqua in bottiglia. E proprietà uniche di questi prudutti in termini di forza meccanica, efficienza di barriera (per esempiu, prutezzione di l'alimentu da a contaminazione), tolleranza di stampa, resistenza à u calore, apparenza visuale (per esempiu, alta lucentezza è chiarezza), riciclabilità è efficienza di costu sò ciò chì facenu. si distinguenu.
Frà elli, i filmi plastichi sò usati in imballaggi flessibili in una gamma assai diversa di materiali, cumprese i seguenti:
Polietilene (PE): include polietilene di bassa densità (LDPE) è polietilene lineare di bassa densità (LLDPE), comunmente utilizatu in a capa interna di materiali di imballaggio alimentari, cù boni proprietà di termosigillatura è flessibilità.
Polipropilene (PP): comunmente utilizatu in a fabricazione di film, cù una eccellente resistenza à u calore è a resistenza chimica, comunmente utilizata in u materiale di basa.
Poliester (PET): comunmente utilizatu cum'è a capa esterna o media di l'imballu per via di e so boni proprietà meccaniche è trasparenza, chì furnisce forza è estetica.
Nylon (PA): furnisce boni proprietà di barriera è hè spessu usatu per imballaggi chì necessitanu un altu rendiment di barriera.
Copolimeru d'etilene vinyl acetate (EVA): Fornisce una bona flessibilità è aderenza è hè spessu usata cum'è una capa di termosigillamentu.
Dicloruro di polivinilidene (PVDC): hà assai altu proprietà di barriera di l'aria è di l'umidità, cumunimenti utilizati in imballaggi chì necessitanu freschezza à longu andà.
Copolimeru di Alcolu Vininicu Etilene (EVOH): furnisce eccellenti proprietà di barriera di l'ossigenu cum'è una capa di barriera.
Clorur di polivinile (PVC): usatu in certi appiicazioni, ma u so usu hè limitatu per via di prublemi ambientali è di salute.
Materiali bio-basati: cum'è l'acidu polilatticu (PLA), cum'è un materiale alternativu ecologicu cù una bona biodegradabilità.
Materiali biodegradabili: sò sviluppati per riduce l'impattu ambientale di l'imballaggi.
Film compositi coestrusi multistrati: Combinazioni multistrati di PA, EVOH, PVDC cù resine cum'è PE, EVA, PP, ecc.
Questi materiali ponu esse aduprati individualmente o cumminati per furmà filmi compositi per risponde à e diverse esigenze di imballaggio, cum'è proprietà di barriera, termosaldabilità, forza meccanica è estetica. In imballaggi flessibili, sti materiali sò spessu cumminati da processi di laminazione o co-estrusione per furmà materiali di imballaggio cù funzioni specifiche.
Cumu risolve u prublema di PE, PP, PET, PA è altri materiali in u prucessu di estrusione propensu à difetti?
I materiali sopra, cum'è PE, PP, PET, PA, etc., sò propensi à mori l'accumulazione di bocca, i tassi di estrusione più lenti, a rottura di fusione è e superfici estruse difettuse durante u processu è l'estrusione. Di solitu, i pruduttori maiò aghjunghjenu aiuti di trasfurmazioni PPA di polimeru fluoruratu per migliurà u rendiment di trasfurmazioni. Tuttavia, in l'ultimi anni, cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente è l'Ordine di Restrizzione di Fluoruri prupostu, truvà alternative à l'aiuti di trasfurmazioni PPA di polimeru fluoruratu hè diventatu un compitu urgente.
In u mondu sanu, PFAS hè largamente utilizatu in parechji prudutti industriali è di cunsumatori, ma u so risicu potenziale per l'ambiente è a salute umana hà causatu una preoccupazione diffusa. Cù l'Agenzia Europea di Chimica (ECHA) rende publicu u prugettu di restrizione PFAS.
In u 2023, a squadra di R&D di SILIKE hà rispostu à a tendenza di i tempi è hà investitu una grande quantità d'energia in l'usu di l'ultimi mezi tecnologichi è u pensamentu innovativu per sviluppà cun successu.Aiuti di trasfurmazioni di polimeri senza PFAS (PPA), chì face una cuntribuzione positiva à a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule. Stu pruduttu assicura a prestazione è a qualità di trasfurmazioni di i materiali evitendu i risichi per l'ambiente è per a salute chì i composti tradiziunali PFAS ponu purtà.
SILIKE SILIMER PFAS-free PPA masterbatch hè un ausiliu di trasfurmazioni di polimeri senza PFAS (PPA)introduttu da Silicone. L'additivu hè un polisiloxanu mudificatu organicamente, chì sfrutta l'eccellente effettu di lubricazione iniziale di i polisiloxani è l'effettu polare di i gruppi mudificati per migrà è agisce nantu à l'equipaggiu di trasfurmazioni durante u processu.
Masterbatch PPA senza PFAS SILIKE SILIMERpò esse un sustitutu perfettu per l'aiuti di trasfurmazioni PPA basatu in fluoru, aghjunghjendu una piccula quantità pò migliurà efficacemente a fluidità di resina, a processabilità, è a lubricità è e caratteristiche di a superficia di l'estrusione plastica, eliminendu a rottura di fusione, migliurà a resistenza à l'usura, riduce u coefficient di attritu. , migliurà a produzzione è a qualità di u produttu, ma dinò l'ambiente è sicuru.
Masterbatch PPA senza PFAS SILIKE SILIMERhà una larga gamma di applicazioni, micca solu per film plastichi, ma ancu per fili è cavi, tubi, masterbatches di culore, industria petrochimica è cusì.
Sè vo site in l'industria di l'imballaggio flessibile è cercate di migliurà a competitività di i vostri prudutti, pudete adupràAdditivi PPA senza PFAS di SIIKE. If you are interested, please feel free to contact Ms.Amy Wang Email: amy.wang@silike.cn. Perhaps you can also browse our website to see more product information: www.siliketech.com.
Tempu di post: Apr-30-2024