I PFAS - spessu chjamati "sostanze chimiche per sempre" - sò sott'à un scrutiniu mundiale senza precedenti. Cù u Regulamentu di l'UE nantu à l'imballaggi è i rifiuti d'imballaggi (PPWR, 2025) chì pruibisce i PFAS in l'imballaggi à cuntattu cù l'alimentu à partesi da aostu 2026, è u Pianu d'Azione PFAS di l'EPA di i Stati Uniti (2021-2024) chì stringe i limiti in tutti l'industrie, i pruduttori di estrusione sò sott'à pressione per rimpiazzà l'aiuti di trasfurmazione di polimeri (PPA) à basa di fluoropolimeri cù alternative senza PFAS.
Perchè hè necessariu dieliminà i PFAS in l'estrusione di polimeri?
Sustanze per- è polifluoroalchiliche (PFAS), un gruppu di sustanzi chimichi persistenti chì perturbanu u sistema endocrino, è ligati à u cancru, à e malatie di a tiroide è à i prublemi riproduttivi. I PFAS sò stati aduprati in l'industria è in i prudutti di cunsumu dapoi l'anni 1940. I PFAS sò omnipresenti in l'ambiente per via di a so struttura chimica stabile. Cum'è chjamati "sustanzi chimichi per sempre", sò stati truvati in u terrenu, l'acqua è l'aria.8 Inoltre, i PFAS sò stati truvati in una varietà di prudutti (per esempiu, pentole antiaderenti, tessuti resistenti à e macchie, schiume antincendio), alimenti è acqua potabile, purtendu à una esposizione quasi universale di a pupulazione generale (> 95%).
Cusì, a contaminazione da PFAS hà purtatu à reguli più severi nantu à u so usu in l'additivi per l'estrusione di polimeri. Per i pruduttori di film, tubi è cavi, i PPA tradiziunali presentanu risichi sia in termini di cunfurmità sia in termini di reputazione di a marca.
Quì sottu sò i cambiamenti regulatori specifichi è l'iniziative chì cuntribuiscenu à sta transizione, basate nantu à l'infurmazioni dispunibili:
1. Azioni regulatorie di l'Unione Europea (UE):
• Restrizione PFAS pruposta da l'ECHA (2023): In ferraghju 2023, l'Agenzia Europea di e Sostanze Chimiche (ECHA) hà prupostu una restrizione cumpleta nantu à e sostanze perfluoroalchiliche è polifluoroalchiliche (PFAS) in u quadru di u regulamentu REACH. A pruposta hà cum'è scopu una larga gamma di PFAS, cumpresi i fluoropolimeri utilizati cum'è aiuti di trasfurmazione di i polimeri (PPA). Mentre l'industria di i fluoropolimeri cerca esenzioni, a direzzione regulatoria hè chjara: e restrizioni sò guidate da a persistenza ambientale è i potenziali risichi per a salute di i PFAS. L'obiettivu hè di limità a so fabricazione, l'usu è u piazzamentu nantu à u mercatu, spinghjendu cusì l'industrie à aduttà alternative senza PFAS.
• Strategia di l'UE per i prudutti chimichi per a sustenibilità: A strategia di l'UE adotta un approcciu olisticu per a gestione di i risichi di i PFAS, dendu priorità à l'eliminazione graduale di e sustanze nocive è prumovendu u sviluppu di alternative senza fluoru, cumprese quelle per a trasfurmazione di i polimeri. Questu hà acceleratu l'innuvazione in i PPA senza PFAS, in particulare per assicurà a conformità cù e regulazioni di cuntattu alimentariu è di imballaggio.
• Regolamentu di l'Unione Europea nantu à l'imballaggi è i rifiuti d'imballaggi (PPWR) 2025: Publicatu in a Gazzetta Ufficiale Europea u 22 di ghjennaghju di u 2025, u PPWR include una pruibizione di l'usu di PFAS in l'imballaggi à cuntattu cù l'alimentu à partesi da u 12 d'aostu di u 2026. U regulamentu hà per scopu di riduce l'impattu ambientale di l'imballaggi è di prutege a salute publica restringendu i PFAS in i materiali d'imballaggio, cumpresi l'aiuti di trasfurmazione di i polimeri utilizati in l'estrusione di film plastichi. Inoltre, u PPWR mette in risaltu i requisiti di riciclabilità - un duminiu induve i PPA senza PFAS furniscenu un vantaghju chjaru - incentivendu cusì ulteriormente u cambiamentu versu suluzioni d'imballaggio sustenibili.
2. Sviluppi regulatori di i Stati Uniti
• Pianu d'azione PFAS di l'EPA (2021–2024): L'Agenzia di Prutezzione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) hà messu in opera parechje misure per affrontà a contaminazione da PFAS:
• Designazione di PFOA è PFOS cum'è sustanzi periculosi (aprile 2024): Sicondu a Legge cumpleta nantu à a risposta, a compensazione è a responsabilità ambientale (Superfund), l'EPA hà designatu l'acidu perfluoroottanoicu (PFOA) è l'acidu perfluoroottanosulfonicu (PFOS) - cumposti PFAS chjave utilizati in i PPA - cum'è sustanzi periculosi. Questu aumenta a trasparenza è a responsabilità per a pulizia è incuragisce l'industrie à passà à alternative senza PFAS.
• Standard Naziunale per l'Acqua Potabile (Aprile 2024): L'EPA hà finalizatu u primu standard d'acqua potabile legalmente applicabile per i PFAS, cù l'obiettivu di riduce l'esposizione per circa 100 milioni di persone. Questa regulazione face pressione indirettamente nantu à l'industrie per eliminà i PFAS da i prucessi di fabricazione, cumpresi i PPA, per impedisce a contaminazione di e fonti d'acqua.
• Aggiunte à l'Inventariu di Rilasciu di Tossichi (TRI) (ghjennaghju 2024): L'EPA hà aghjuntu sette PFAS à u TRI sottu à a Legge di Autorizazione di a Difesa Naziunale di u 2020, chì richiede a segnalazione per u 2024. Questu aumenta u scrutiniu nantu à i PPA chì cuntenenu PFAS è incentiva l'adozione di alternative senza PFAS.
• Pruposte di a Legge di Conservazione è Recuperazione di e Risorse (RCRA) (Febbraiu 2024): L'EPA hà prupostu regule per aghjunghje nove PFAS à a lista di custituenti periculosi sottu à RCRA, rinfurzendu l'autorità di pulizia è spinghjendu ulteriormente i pruduttori versu suluzioni senza PFAS.
• Pruibizioni à livellu statale: Stati cum'è u Minnesota anu messu in opera pruibizioni nantu à i prudutti chì cuntenenu PFAS, cum'è l'utensili di cucina, signalendu una repressione più larga nantu à i materiali à basa di PFAS, cumpresi i PPA utilizati in l'applicazioni di cuntattu alimentariu. Altri stati, cumpresi a California, u Michigan è l'Ohio, anu citatu a mancanza d'azione federale cum'è un mutore per e regulazioni PFAS à livellu statale, incuragendu ulteriormente u cambiamentu à PPA senza PFAS.
3. Iniziative mundiali è regiunali:
• U quadru regulatoriu di u Canada: U Canada hà stabilitu regulamenti forti per riduce è cuntrullà a pruduzzione è l'usu di PFAS, influenzendu i pruduttori mundiali à rimpiazzà i PPA basati nantu à PFAS cù alternative senza fluoru.
• Cunvenzione di Stoccolma: U dialogu internaziunale nantu à a regulazione di i PFAS, in particulare per l'acidu perfluoroottanosulfonicu (PFOS) è i cumposti cunnessi, hè in corsu dapoi più di una decina d'anni. Mentre micca tutti i paesi (per esempiu, u Brasile è a Cina) limitanu cumpletamente certi PFAS, a tendenza glubale versu a regulazione sustene l'adozione di PPA senza PFAS.
• Impegnu di eliminazione graduale di 3M (2022): 3M, un grande produttore di PFAS, hà annunziatu chì cesserà a pruduzzione di PFAS à a fine di u 2025, pruvucendu un aumentu di a dumanda di PPA senza PFAS per rimpiazzà l'aiuti à basa di fluoropolimeri in industrie cum'è l'estrusione di film è tubi.
4. Conformità à e norme di cuntattu cù l'alimentu:
I regulamenti di l'Amministrazione di l'Alimentazione è di i Medicinali di i Stati Uniti (FDA) è di l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare (EFSA) mettenu in risaltu i PPA senza PFAS per l'applicazioni in cuntattu cù l'alimentu.
5. Pressione di u Mercatu è di l'Industria
Al di là di l'obblighi regulatori, a dumanda di i cunsumatori per i prudutti ecologichi è l'ubbiettivi di sustenibilità corporativa stanu spinghjendu i pruprietarii di marche è i pruduttori à aduttà PPA senza PFAS. Questu hè particularmente evidente in l'industria di l'imballaggio, induve si cercanu suluzioni senza PFAS per imballaggi flessibili, film soffiati è film colati per risponde à l'aspettative di u mercatu è evità danni à a reputazione.
Risposta di l'industria: PPA senza PFAS
I principali fornitori di additivi polimerichi cum'è Silike, Clariant, Baerlocher, Ampacet è Tosaf anu rispostu sviluppendu PPA senza PFAS chì currispondenu o superanu e prestazioni di l'adiuvanti à basa di fluoropolimeri. Queste alternative aiutanu à riduce a frattura di a fusione, l'accumulu di stampi è a pressione di estrusione, garantendu à tempu u rispettu di e regulazioni di cuntattu alimentariu è sustenendu l'ubbiettivi di sustenibilità.
Per esempiu,L'additivi per estrusione di polimeri di a serie Silike SILIMER offrenu senza PFAS, suluzioni senza fluoruper superà e sfide di trasfurmazione. Cuncipitu per film soffiati, colati è multistrato, fibre, cavi, tubi, masterbatch, compounding è assai di più, pò migliurà e prestazioni di trasfurmazione di una vasta gamma di poliolefine, cumprese, ma micca limitate à, mLLDPE, LLDPE, LDPE, HDPE, PP è poliolefine riciclate.
Soluzioni chjave per l'aiutu à a trasfurmazione di polimeri senza PFAS per l'estrusione sustenibile
√ Lubricità Migliorata - Lubricità interna/esterna migliorata per una trasfurmazione più fluida
√ Maggiore Velocità di Estrusione - Rendimentu più altu cù menu accumulazione di stampi
√ Superfici senza difetti - Eliminate e fratture di fusione (pelle di squalu) è migliorate a qualità di a superficia
√ Tempi di inattività ridotti - Cicli di pulizia più lunghi, interruzioni di linea più brevi
√ Sicurezza Ambientale - Senza PFAS, cunforme à REACH, EPA, PPWR è à i standard di sustenibilità mundiali
Opportunità per i pruduttori di estrusione
√ Prontezza à a cunfurmità - State avanti à e scadenze di l'UE 2026 è di i Stati Uniti 2025.
√ Vantaghju cumpetitivu - Posiziunamentu cum'è fornitore sustenibile è senza PFAS.
√ Fiducia di i Clienti - Risponde à l'aspettative di u pruprietariu di a marca di imballaggi è di i rivenditori.
√ Vantaghju di l'innuvazione - Aduprate PPA senza PFAS per migliurà a qualità è a riciclabilità di i prudutti.
Dumande frequenti (FAQ)
Chì sò i PPA senza PFAS?Additivi polimerichi cuncepiti per rimpiazzà i PPA fluoropolimeri, senza risichi di PFAS.
I PPA senza PFAS sò conformi à a FDA è à l'EFSA? → Iè, e suluzioni di Silike, ecc. rispettanu e regulazioni di cuntattu alimentariu.
Quali industrie utilizanu PPA senza PFAS ? → Imballaggi, film soffiatu, film colatu, estrusione di cavi è tubi.
Chì ghjè l'impattu di a pruibizione di PFAS da parte di l'UE nantu à l'imballaggi ? → L'imballaggi adatti à u cuntattu alimentariu devenu esse senza PFAS da aostu 2026.
L'eliminazione graduale di i PPA basati nantu à PFAS ùn hè più una pussibilità - hè una certezza. Cù l'avvicinamentu di e regulazioni di l'UE è di i Stati Uniti, è a pressione crescente di i cunsumatori, i pruduttori di estrusione devenu passà à ausili di trasfurmazione di polimeri senza PFAS per rimanere cumpetitivi, conformi è sustenibili.
Assicuratevi chì u vostru prucessu d'estrusione sia à prova di futuru.Esplora oghje i PPA senza PFAS SILIKE per ottimizà e prestazioni è a conformità.
Contact Amy Wang (amy.wang@silike.cn) or visit www.siliketech.com to get your suluzioni senza fluoru per i prucessi d'estrusione,cumpresi aiuti di film ecologichi è alternative à i PPA fluoropolimeri per fibre, cavi, tubi, masterbatch è applicazioni di compounding.
Data di publicazione: 20 d'aostu 2025