E superfici multipli in l'internu di l'automobile sò necessarii per avè una durabilità elevata, un aspettu piacevule è un bon haptic.Esempi tipici sò pannelli di strumenti, rivestimenti di porte, trim di cunsola centrale è coperchi di guantera.
Probabilmente a superficia più impurtante in l'internu di l'automobile hè u pannellu di strumenti. A causa di a so pusizioni direttamente sottu à u parabrisu è a so longa vita, i requisiti di materiale sò assai elevati. Inoltre, hè una parte assai grande chì face a trasfurmazioni una sfida significativa.
In stretta cullaburazione cù Kraton Corporation è basatu annantu à a so tecnulugia IMSS, HEXPOL TPE hà utilizatu a so sperienza di cumpunimentu à longu andà per sviluppà materiali pronti per l'usu.
Una pelle di u pannellu di strumenti cumpletu hè stata stampata à iniezione cù Dryflex HiF TPE. Questa pelle pò esse torna spumata cù schiuma PU è un materiale trasportatore fattu da un termoplasticu duru (per esempiu, PP). Per una bona aderenza trà a pelle TPE, a scuma è u trasportatore PP, a superficia hè di solitu attivata da u trattamentu di fiamma cù un bruciatore di gas. Cù stu prucessu, hè pussibule di pruduce una superficia grande scala cù proprietà di superficia eccellenti è un haptic suave. Offrenu ancu un pocu gloss è una resistenza assai alta à i scratch-/abrasion. A capacità di TPE per esse usatu in stampatura à iniezione multi-compunenti apre novi pussibulità di sovramolding direttu di Polipropilene. Paragunatu à i prucessi TPU o PU-RIM esistenti spessu realizati cù PC / ABS cum'è u cumpunente duru, a capacità di aderisce à PP pò furnisce una riduzione ulteriore di u costu è di u pesu in i prucessi 2K.
(Referenze: HEXPOL TPE+ Kraton Corporation IMSS)
Inoltre, hè pussibule di pruduce ogni tipu di superfici in l'internu di l'automobile per iniezione di u novu materiale patentatu dinamica vulcanizata termoplastica elastomeri silicone-based.(Si-TPV),mostra una bona resistenza à i graffi è a resistenza à e macchie, pò passà i testi di emissioni più stretti, è u so odore hè appena notu, in più, parti fatti daSi-TPVpò esse riciclatu in sistemi di ciclu chjusu, chì sustene a necessità di una sustenibilità più alta.
Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021