Cumu risolve e difficultà di trasfurmazioni di i ritardanti di fiamma?
I ritardanti di fiamma anu una dimensione di mercatu assai grande in u mondu è sò largamente usati in industrii cum'è a custruzzione, l'automobile, l'elettronica, l'aerospaziale, etc. Sicondu u rapportu di ricerca di u mercatu, u mercatu di i ritardanti di fiamma hà mantinutu una bona tendenza di crescita in l'ultimi anni.
Tuttavia, in u prucessu di produzzione di ritardanti di fiamma, i seguenti difficultà di trasfurmazioni sò spessu affruntate:
Poveru dispersione: I ritardanti di fiamma sò generalmente in forma di particeddi o polveri è anu una densità alta è una gravità specifica, chì rende difficiuli di esse disperse uniformemente in u materiale di basa durante u processu. A dispersione poveru portarà à una distribuzione irregolare di u flame retardant in u materiale, affettendu l'effettu flame retardant.
Scarsa stabilità termica: Certi ritardanti di fiamma si decomponenu à alte temperature o quandu sò esposti à temperature elevate per un longu periodu di tempu, perdendu u so effettu retardante di fiamma è ancu pruducendu sustanzi dannosi. Per quessa, hè necessariu di cuntrullà a temperatura di riscaldamentu è u tempu di trasfurmazioni durante u processu per assicurà a stabilità termica di i ritardanti di fiamma.
Prublemi di cumpatibilità: Ci ponu esse prublemi di cumpatibilità trà u ritardante di fiamma è u materiale di basa, vale à dì l'affinità trà i dui ùn hè micca abbastanza forte per cumminà in modu efficace. Questu hà da purtà à una dispersione povera di u rendimentu di i flame retardant è insoddisfacente.
Influenza nantu à e pruprietà di u materiale: L'aghjustà troppu ritardante di fiamma pò purtà à una diminuzione di e proprietà meccaniche è elettriche di u materiale, è ancu causanu fragilità è deformazione di u materiale. Per quessa, hè necessariu di cuntrullà raghjone a quantità di additivu secondu u materiale specificu è e caratteristiche di u retardante di fiamma in u prucessu.
Per superà queste difficultà di machining, ponu esse pigliate e seguenti misure:
Selezzione di u metudu di trasfurmazioni adattatu: Sicondu u materiale specificu è e proprietà di ritardanti di fiamma, selezziunate u metudu di trasfurmazioni adattatu, cum'è l'estrusione, l'iniezione, a compressione è cusì. Diversi metudi di trasfurmazioni anu effetti diffirenti nantu à a dispersione, a cumpatibilità è a stabilità termica di i ritardanti di fiamma.
Cuntrolla a quantità di additivu: Cuntrolla raghjone a quantità di ritardante di fiamma aghjuntu, per evità l'usu eccessivu di ritardanti di fiamma chì porta à una diminuzione di u rendiment di u materiale.
Optimizà a dispersibilità di i ritardanti di fiamma: L'usu di dispersanti o modificatori di a superficia pò migliurà a dispersibilità di i ritardanti di fiamma è aumentà a so homogeneità in u materiale.
Selezzione di ritardanti di fiamma adattati: Sicondu i bisogni specifichi di l'applicazione, selezziunate i ritardanti di fiamma adattati, tenendu in contu fatturi cum'è a so stabilità termica, cumpatibilità è dispersibilità.
Iperdispersanti SILIKE - Sviluppati apposta per a dispersione di ritardanti di fiamma. Sta serie di prudutti hè adattatu per resine termoplastiche cumuni, TPE, TPU è altri elastomeri termoplastici. In più di i ritardanti di fiamma, sta serie di prudutti hè ancu adattatu per masterbatches o materiali pre-dispersi altamente cuncentrati.
- Bona lubricità di machining
- Efficienza di trasfurmazioni mejorata
- Cumpatibilità mejorata trà u polu è u sustrato
- Nisuna precipitazione, migliurà a liscia di a superficia
- Migliura a dispersione di polvere ritardante di fiamma, ritardante di fiamma sinergicu
Tempu di post: 26-Sep-2023