In l'industria di a plastica, u masterbatch di culore hè u metudu u più cumunu è efficiente per culurisce i polimeri. Tuttavia, ottene una distribuzione uniforme di u culore ferma una sfida persistente. A dispersione irregulare ùn solu affetta l'aspettu di u pruduttu, ma riduce ancu a resistenza meccanica è l'efficienza di a produzzione - prublemi chì costanu tempu, materiale è fiducia di i clienti à i pruduttori.
Questu articulu esplora u rolu di l'additivi in i masterbatches di culore, e cause principali di l'agglomerazione di pigmenti, è introduce una suluzione efficace -Iperdispersante di silicone SILIKE SILIMER 6200, cuncipitu per elevà l'uniformità di u culore è e prestazioni di trasfurmazione.
Chì sò l'additivi in i masterbatches di culore è perchè sò impurtanti
Un masterbatch di culore cuntene tipicamente trè cumpunenti principali - pigmenti, resine portanti è additivi funziunali. Mentre i pigmenti furniscenu u culore, l'additivi determinanu cumu si cumporta quellu culore durante a trasfurmazione.
L'additivi in i masterbatches ponu esse raggruppati in trè categurie principali:
1. Aiuti di trasfurmazione:
Migliurà u flussu di fusione, riduce l'accumulu di stampi è migliurà l'uniformità di a dispersione. Esempi cumuni includenu cere di poliolefine (cera PE/PP) èadditivi à basa di silicone.
2. Miglioratori di e prestazioni:
Prutegge i pigmenti è e resine da l'ossidazione è l'invecchiamento mentre migliora a trasparenza, a resistenza è a lucentezza.
3. Additivi Funziunali:
Offrenu proprietà speciali cum'è u cumpurtamentu antistaticu, a superficia opaca, a resistenza à a fiamma o a biodegradabilità.
A scelta di l'additivu ghjustu assicura micca solu un culore vivu è stabile, ma ancu una pruduzzione più liscia è una riduzione di i rifiuti.
A Sfida Ammucciata: L'Agglomerazione di Pigmenti è e so Cause Principali
L'agglomerazione di pigmenti si verifica quandu e particelle di pigmentu, per via di l'alta energia superficiale è di e forze di van der Waals, si raggruppanu in particelle secundarie più grande. Quessi aggregati sò difficiuli da rompe, ciò chì porta à strisce di culore visibili, macchie o sfumature irregolari in i prudutti stampati o estrusi.
E cause cumuni includenu:
• Bagnatura incompleta di e particelle di pigmentu da a resina portante
• Attrazione elettrostatica è discrepanza di densità trà i cumpunenti
• Forza di taglio inadeguata durante a miscelazione
• Cuncepimentu di u sistema di dispersione poveru o temperatura di trasfurmazione insufficiente
• Mancanza di disperdente efficace o incompatibilità cù a matrice di resina
U risultatu: incoerenza di culore, forza di tintura ridotta è scarsa integrità meccanica.
Metodi pruvati per ottene una distribuzione uniforme di i culori
Uttene una dispersione eccellente richiede sia una cunniscenza scientifica sia un cuntrollu precisu di u prucessu. U prucessu implica trè tappe chjave: bagnatura, deagglomerazione è stabilizazione.
1. Bagnazione:
U disperdente deve bagnà cumpletamente a superficia di u pigmentu, rimpiazzendu l'aria è l'umidità cù una resina cumpatibile.
2. Disagglomerazione:
E forze di cisaillementu è d'impattu elevate scumponu l'agglomerati in particelle primarie fini.
3. Stabilizazione:
Un stratu moleculare prutettivu intornu à ogni particella di pigmentu impedisce a riagglomerazione, assicurendu a stabilità di a dispersione à longu andà.
Approcci pratichi:
• Aduprà parametri di estrusione è miscelazione à doppia vite ottimizzati
• Pigmenti predispersi prima di a cumpusizione di u masterbatch
• Introduce disperdenti d'alta efficienza cum'è materiali mudificati cù silicone per migliurà a bagnatura è a fluidità di i pigmenti
Per superà i limiti di i disperdenti cunvinziunali à basa di cera, SILIKE hà sviluppatu u SILIMER 6200 Silicone Hyperdispersant - un novu lubrificante à basa di silicone cuncipitu per masterbatch è cumposti di culore à alte prestazioni.
SILIMER 6200 hè uncera di silicone mudificatachì serve cum'è un iperdispersante efficace - una suluzione efficiente à a dispersione irregulare di pigmenti in i masterbatches di culore.
Stu masterbatch hè statu sviluppatu apposta per i cumposti di cavi HFFR, TPE, a preparazione di concentrati di culore è cumposti tecnichi. Fornisce una eccellente stabilità termica è di culore, è esercita una influenza pusitiva nantu à a reologia di u masterbatch. Migliurendu a bagnatura è l'infiltrazione di u riempitore, SILIMER 6200 migliora a dispersione di pigmenti, aumenta a produttività è riduce i costi di culurazione.
Hè adattatu per l'usu in masterbatches à basa di poliolefine (in particulare PP), cumposti d'ingegneria, masterbatches di plastica, plastiche mudificate riempite è cumposti riempiti.
L'aiutante di trasfurmazione di Masterbatch SILIMER 6200 combina e caratteristiche moleculari di u silicone è di i segmenti organici, chì li permettenu di migrà versu l'interfacce di pigmenti induve riduce significativamente a tensione interfaciale è migliora a compatibilità pigmentu-resina.
Vantaghji chjave diIperdispersante SILIMER 6200per e soluzioni di masterbatch di culore:
Dispersione di pigmenti migliorata: Rompe i gruppi di pigmenti è stabilizza a distribuzione fina
Forza di culurazione migliorata: Ottene tonalità più brillanti è più uniformi cù menu carica di pigmenti
Prevenzione di a riunione di riempitivi è pigmenti: Mantene una uniformità di culore stabile durante u trattamentu.
Migliori proprietà reologiche: Aumenta u flussu di fusione è a processabilità per una estrusione o un stampaggio più faciule
Maggiore efficienza di pruduzzione: Riduce a coppia di serraggio di e viti è u tempu di ciclu, riducendu i costi generali
Compatibilità larga:
SILIKE dispersant SILIMER 6200Funziona efficacemente cù una vasta gamma di polimeri, cumpresi PP, PE, PS, ABS, PC, PET è PBT, ciò chì ne face una suluzione versatile per parechje applicazioni di masterbatch è compounding.
Pensamenti finali: A qualità di u Masterbatch principia da l'additivu ghjustu
In a pruduzzione di masterbatch di culore, a qualità di a dispersione definisce u valore di u produttu. Capisce u cumpurtamentu di u pigmentu, ottimizà i parametri di trasfurmazione è selezziunà halte prestazioniadditivi di silicone è silossanucum'èadditivu funzionale SILIMER 6200sò passi cruciali per ottene una culurazione consistente è d'altu rendimentu.
Ch'è vo sviluppiate cuncentrati di pigmentu unicu o cumposti di culore persunalizati, SILIKE'stecnulugia iperdispersante à basa di siliconeoffre un modu pruvatu per eliminà e strisce di culore, migliurà a forza di u culore, a stabilità è l'efficienza di a pruduzzione - aiutenduvi à furnisce prudutti superiori cun fiducia.
Scuprite di più nantu à e soluzioni iperdispersanti di silicone per masterbatch:Visitawww.siliketech.com or contact amy.wang@silike.cn for detailed technical guidance and formulation support.
Data di publicazione: 05 di nuvembre di u 2025

